Hur kommer ni ihåg allt ni ska göra varje dag?

Jag har införskaffat mig en ny kalender nu inför skolan som va mycket behövligt! Där ska jag skriva ner allt jag ska komma ihåg, alla träffar, alla läxor och alla kom ihåg i bloggen.
Höstens planer är:
- Satsa riktigt stort i skolan!! (komemmer även få slut betyg denna terminen i Hemkungskap)
- Hålla igång min blogg (även om man tröttnar ibland)
- Gymma gymma gymma (ska vara nöjd med min kropp tills balen)
- Träffa vänner och pojkvän så mycket jag bara kan (sluta lata mig hemma..)
Jag har en bra start i min kalender tycker jag, dock får jag ta dagarna som dom kommer just nu när jag har sjukhuset hit och dit..

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska ddu till gynekologen? :)

2011-08-23 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0