Underbart väder

Det är sommar = dålig uppdatering!
.
Men nu är jag här och säger hej tilll alla läsare! :D
Jag snackade precis med min älskade Sara som är utomlands och har det himla gött, hon kommer hem om exakt en vecka och då ska jag träffa henne! Jätte jätte glad verkligen!! Och hon är neger, awesome!
.
Nu ska jag precis sätta min på tränings cykeln och bränna lite kallorier. Även jag har fått himla mycket färg! Uber bra ;)
Ska även träffa mitt hjärta ikväll, loveeeeee.
Have a nice day!
Kan ju säga att jag va en kräfta igår efter all olja jag låg med igår.
Mellan 11 och 4 låg jag, mmmm.
och idag i solen så hade man fått lite färg iallafall. Dock så lyser ju solen på bilden så ser ju jätte blek ut :(
.
Jag har även sovit hos min underbara vän Nathalie inatt, och idag medans vi sola så blev det ju en massa dopp i solen kan man lugnt säga! Men härligt hade jag och min underbara vän det. Massa pussar till dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0