Natttti

Godkväll. (haha vad dumt det lät att säga så) Nu är jag hemma i min säng, äntligen. Halsen är jobbig men nu har jag iallafall halstabletter och suga på när jag ska sova, mummmmms.
.
Först kollade jag och Johan match, blev dock 2-0 till torslanda. (SKIT) Och sedan åkte hem till mig och åt go grillad middag med efterrätt och allt, sedan spelade vi något spel med mamma och pappa... (dock förlora vi, dåligt) Och sedan myst hela kvällen innan vi drog förbi Beccis och hämta halstabletter. Mandis tog även moppe körkort idag och körde hem mig, jätte läskigt att åka med någon som inte ens haft körkort en dag.... haha
.
Långt inlägg, tackar för mig. Nu blir det mat, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0