Sjuuuuk

Jag suger verkligen på att uppdatera, är ju verkligen sämst på det.. Vad hände med bloggningen? Den har nog fassnat någonstans och jag måste hitta den.. (haha behövde få mig att skratta lite)
.
Jag är sjuk, fattar ni ?! Sjuk på sommaren... Det är nog det värsta som har hänt mig :(
Igår skulle jag vara lite gullig och komma och ta hand om min pojkvän som är sjuk och köpte chokladhjärtan, tuggumin och cola. Och vi hade det super mysigt..
Men idag fick jag ta smällan och också bli sjuk :( Fyyyyy
.
Nu ska jag fortsätta kolla filmer och bara försöka bli bättre, även om allt bara blir sämre och sämre..
Hoppas på en bra lördag! (inte)
Känner mig hemsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0